Monday, September 6, 2010

Just tinggal beberapa bulan je lagi...maka dengan itu tamatlah program latihan industri aku di DTP Development Sdn Bhd ni...n terbuku lah segala kenangan yg belum pernah aku rse sebelum-sebelum ni...walau ape pun aku rse bersyukur sangat-sangat praktikal kt cnie sebab mereke-mereka kt cnie semenye baik di antara yang terbaik.Sepanjang kt cnie aku rse sgt selesa n pendek kata dorang seme memang best lah...Especially tersgt la terhutang budi dgn k.su yg byk bg tunjuk ajar n sabar mengajar aku..hehehe.maklum la aku ni kadang-kadang agak lambat pickup cket bak kte k.yah, aku nie sengal2 ubi kayu...hahaha.Sebenarnya aku segan sangat dgn k.su sebab selalu hntr aku n kdg2 ambk aku, ak nie menyusahkan die je..walau ape pown tersangat la berterima kasih n x tahu la cmne nk balas budi k.su tue biar la Allah sje yg balas segala kebaikan dye..
Best sgt kenal dgn die coz orgnye sgt baik hati, friendly n x sombong langsung, em x kisah lah yg paling penting aku rse seronok n senang bekerja dgn die.Suke sgt dgn attitude die yg kadang2 buat die nmpk cute gila.Ble tngok attitude dye tu perasaan aku tngah gundah gulana pown trus boleh jd happy. haha, mesti org disekeliling die rse happy je ble ade dgn die.Pas nie da xjmpe da mesti rindu..nk jmpe die..coz bile die start attitude die yg sgt cute tue hty ak rse mcm ade org geletek je.hikhikhik. Tp ble tme die tegas n siyez pulak sebiji nmpk mcm arwah k.win sbb k.win orgnye sgt commited dgn kerja n rasional same mcm k.su..if buat sesuatu kerja tu mesti nampak bersungguh, suke tengok.


First day start praktikal aku rse sgt sdey..coz xde kawan...n yg paling menyedihkn aku adalah merupakan satu-satunya bunga kat site nie yg len semenye kumbang.so kne pandai2 la bawak diri n jaga diri elok2.

No comments:

Post a Comment