Wednesday, December 16, 2009

Macam org tua-tua cakap "alang- alang seluk pekasam biar sampai pangkal lengan" ; )

tajuk nye je saje nak gempak. haha. entrynye tak la segempak mane pown.fuhh!! lega final da abis n now da xya nak bersengkang mata memalam buta.da boleh buang da segala macam aku punye tkanan jauh-jauh kat sulawesi ke, laut china selatan ke, tak pon kat lautan atlantik itu pon klau sampai la kawan-kawan.cume skang ni risau about result pulak x tawu la cmne agak nye but kakya kate" if something happen 4 this sem, it's ok". try something yang len pulak.(ai..kakya nie bunyinye mcm x menaruh kepercayaan pada aku je..
tp kn ape something yang len yg kakya maksudkn tu agaknye ye??,
die soh aku try apply jadi stewardess, ohh tidak!! please la give ur opinion yang agak boleh diguna pakai cket. Ade ke jadi stewardess ("wohoho!! maaf ye xminat").lagi pown gadis komited cm aku ni mane la layak jd stewardess.(Em, maksud saye kemetot ye kawan-kawan bukan komited.silap).Kalau x** tu ke sesuai la jadi stewardess, sebab kating cam model.hihi.
Em, walau apapun aku kne pegang pada pendirian, if aku da mulakan something tu, aku kene habiskan, walaupun selalu makan tak habis.hihi.Memandangkan dari awal aku yang pilih nak blaja kat poli jadi aku kene habiskan blaje kat cnie.kne jugak habiskan study kat cnie sampai graduate walau ape jadi sekali pown.


p/s : zie, syu n shie. rindu kat korang seme especially shie rindu nak sehati berdansa ngn kau.haha.

3 comments:

  1. haha. mcm aku ah stewardess :P
    hahaha
    rindu ko jgakkk ouhh

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    rindu kau jugak...
    rindu nk sehaty berdansa same kau jugak...
    msty kau rindu nk tgk aku buat kompang...
    hihihihi... :))

    ReplyDelete
  3. WEH SYA. JADI AH STEWARDESS. NANTI AKU NAIK FLIGHT SENANG NAK MAKAN BANYAK.KAU ADA.hahahahha

    ReplyDelete